آموزش و اشتراک دانش مدیریت

آموزش و اشتراک دانش مدیریت

هم‌اندیشی و اشتراک تجربیات در زمینه مدیریت، و کاربرد آن در ارتقاء تکنولوژی اطلاعات
آموزش و اشتراک دانش مدیریت

آموزش و اشتراک دانش مدیریت

هم‌اندیشی و اشتراک تجربیات در زمینه مدیریت، و کاربرد آن در ارتقاء تکنولوژی اطلاعات

مروری بر سرفصل های بازاریابی رشته صنایع

  • نقش بازاریابی در اقتصاد
  • رفتار خریداران 
  • رفتار مصرف کننده گان
  • قیمت گذاری محصولات
  • لزوم تبلیغات در پیشبرد فروش
  • لزوم بازاریابی
  • مفاهیم و اقسام بازار شامل:(مفاهیم بازار، اقسام بازار، محیط بازار، تقسیم بندی بازار)
  • عملیات و وظائف بازاریابی
  • تکنیک های بازار یابی
  • برنامه ریزی بازاریابی
  • بررسی و پیش بینی رفتار خریدار
  • توسعه بازار
  • مدیریت محصول شامل: ( ترکیب و نوع بسته بندی ، مسائل مربوط به محصولات جدید،  قیمت گذاری محصولات)
  • حفظ و توسعه بازار
  • روشهای نوین علمی در پژوهش بازار
  • بازاریابی از طریق بازارهای رسانه ای (اجتماعی)
  • بازاریابی بر اساس معیارهای محصول محور
  • چالشهای بازاریابی در خصوص تغییرات در رفتار خرید مشتریان
  • چالشهای بازاریابی در مقابل با تغییرات در رفتار تامین کننده گان مواد خام و اولیه صنایع